Black Hair

Dove lanceert #LoveYourCurls campagne

Schermafbeelding 2015-01-20 om 21.28.30

Als we het onderzoek van Dove moeten geloven houdt slechts 4 van de 10 meisjes van hun krullen. Dus kunnen deze meisjes volgens Dove wel een oppepper gebruiken. Van krullend tot echt kroeshaar; in de nieuwe campagne van Dove draait het allemaal om de liefde voor krullen.

Jonge meisjes met prachtig haar wordt gevraagd of ze hun haar mooi vinden. Allemaal reageren ze niet echt positief en fantaseren over steil, glad haar. De oppeppers krijgen ze van niemand minder dan hun eigen moeders. Hoe dat er uit ziet, zie je in de commercial:

Best grappig hoe de ene week Keune Haircosmetics verkondigt graag een relaxer en straightening product op de markt te willen brengen – en de andere week Dove juist krullend haar wil vieren met zoveel mogelijk mensen. Gezien de statistieken (de verkoop van relaxers blijft maar dalen) en de populariteit van krullend haar, denk ik dat Dove met deze campagne een goede stap heeft gezet!

 

 

Hey! Ik ben Aisha, samen met tweelingzus Meg, de bedenker en oprichter van Myblackhair.nl. Ik heb van alles met mijn haar gedaan - heel veel vlechten, weave, curly & relaxers - maar nu draag ik mijn natuurlijke krullen. Yep, I'm a natural, maar vind het vaak nog heerlijk om superlange nepvlechten te dragen. Geniet van mijn posts, geschreven vanuit het tropische Suriname :) Loves: hubby, son, daughter, family, friends, Macbook, social talk, fun, laugh, smoothies