
Dove lanceert #LoveYourCurls campagne
Als we het onderzoek van Dove moeten geloven houdt slechts 4 van de 10 meisjes van hun krullen. Dus kunnen deze meisjes volgens Dove wel een oppepper gebruiken. Van krullend tot echt kroeshaar; in de nieuwe campagne van Dove draait het allemaal om de liefde voor krullen.
Jonge meisjes met prachtig haar wordt gevraagd of ze hun haar mooi vinden. Allemaal reageren ze niet echt positief en fantaseren over steil, glad haar. De oppeppers krijgen ze van niemand minder dan hun eigen moeders. Hoe dat er uit ziet, zie je in de commercial:
Best grappig hoe de ene week Keune Haircosmetics verkondigt graag een relaxer en straightening product op de markt te willen brengen – en de andere week Dove juist krullend haar wil vieren met zoveel mogelijk mensen. Gezien de statistieken (de verkoop van relaxers blijft maar dalen) en de populariteit van krullend haar, denk ik dat Dove met deze campagne een goede stap heeft gezet!